לתרום לעץ כאן
העיר והעץ
  ‎ דף בית > היוזמות שלנו >‏ צעד אקו-יוגה שני: רב פעמיות
נושאים בענף

02/10/07
צעד אקו-יוגה שני: רב פעמיות

באזאר החלפות בגדים בשבת, 20.10.2007, החל מהשעה 14:00, בסטודיו נעים, סלמה 46

כשעושים יוגה, חוזרים לאותו גוף ולאותו מזרון פעם אחרי פעם, ולא חסר כלום. האם נוכל לראות שגם כשאנחנו מחוץ למזרון אין לנו צורך בשום דבר שאיננו יכולים לחזור ולהשתמש בו לאורך זמן? כמו הגוף שלנו, אולי הוא אפילו ילווה אותנו כל החיים? לדברים רב פעמיים יש קסם מיוחד: הם נשארים איתנו, הם משתנים יחד איתנו. יש להם הסטוריה, זכרונות. כשבונים מערכת יחסים מחייבת שכזו, לא קופצים לתוכה בקלות. חושבים ומתלבטים לפני שקונים - וכשהגיעה העת להפרד, ניתן להעביר אותם הלאה למישהו אחר.

פעם היו אומרים "לכל החיים", ביחס לרהיטים, למכשירים, ואפילו לסלי קניות. אקו-יוגה מתגעגעת לתחושת השקט שהביאו איתן שתי מילים אלה. לצימצום שהן רמזו אליו, לאיכות של דברים שלא נועדו להתקלקל.

באירוע הרב פעמיות הראשון שלנו נחליף בגדים שהיו איתנו והגיע הזמן למוסרם, בגדים שכנראה לא ייראו חדשים מהחנות, אבל בודאי יהיה להם את אותו ניצוץ שיש להיסטוריה ולקשר אמיתי. בבזאר בגדים מפואר שייתרחש בסטודיו נעים לכבוד הסתיו, כולם יביאו את כל הבגדים שהקשר איתם נגמר, ויוזמנו לקחת כל מה שמתאים להם. ממה שיישאר בסוף הבזאר, נכין בהמשך פריטים רב פעמיים: שקיות לקניות, מטליות ניקוי, מטליות לאיכסון ירקות במקרר ועוד. המוצרים הרב פעמיים שלנו יוצעו למכירה בארועי אקו-יוגה הבאים.

הבזאר יתרחש במקביל לתירגולי יוגה שיינשקו זה לזה על הגג של סטודיו נעים. כיבוד קל ומתחשב יוגש לאורחים. עלות כניסה לבזאר: 10 שקלים, ולכל שיעור יוגה: 10 שקלים.

כולם מוזמנים להביא בגדים לסטודיו נעים כבר מעכשיו! בימים א-ה בין 10 ל 22 וביום שישי בין 10 ל 15.

לכל שאלה או תיאום ניתן לפנות ל... או לכתוב ל: ecoyoga@citytree.net

Share/Bookmark

תגובות

comment

היה נהדר. מחכה לפעם הבאה

-- ענת, 22/10/07
comment

היה פשוט נפלא....לראות שלאנשים עדיין אכפת ....כן ירבו

-- מיכל, 25/10/07
עץבעיר, עסק חברתי לאקולוגיה עירונית, ביאליק 25 דירה 8 תל אביב, 03-525-4196