לתרום לעץ כאן
העיר והעץ
  ‎ דף בית > חברות >‏ 800 חברים זה מה שהעץ צריך כדי להמשיך
נושאים בענף

01/05/10
800 חברים זה מה שהעץ צריך כדי להמשיך

אז איך זה שעוד אין לנו 800 חברים אפילו שכבר שנתיים אנחנו מציעים חברות? לא בגלל שאין אנשים שרוצים להיות חברים של העץ, לא בגלל שאנשים לא חושבים שהעץ חשוב, לא בגלל שהעץ מחוסר קהילה. כל הדברים הללו קיימים ומתגברים כל הזמן. מה שהיה חסר זה בהירות. לבקש מספיק חזק וברור. להרים את הטלפון ולספר את הסיפור האמיתי. שבלי תמיכה כספית מהקהילה, העץ לא יכול לצמוח בשקט. בעצם לא יכול להמשיך לצמוח בכלל.

הדברים שאנחנו עובדים עליהם יניבו פירות. אנו בטוחים בכך, אחרת לא היינו עובדים עליהם. אנחנו רוצים לגדל פירות מתוקים וטעימים, לסביבה, לחברה וגם לכלכלת העץ. זה לוקח זמן, כמו עץ, עד שיש מספיק פירות. אבל כדי שהם יצמחו, יש להמשיך לטפח, לדשן להשקות. אנחנו אוהבים את עבודת הגינון! נהנים ממנה וגם מזמינים אתכם לקחת בה חלק בכל דרך שתבחרו.

את החלק הכספי לא הדגשנו מספיק עד כה, ועכשיו זה משתנה.

יצאנו בקריאה ברורה לחברי העץ ולמנויים שלנו ואנו מבקשים: אם מה שהעץ עושה נראה לכם חשוב, ויש לכם 15 ש"ח או יותר בחודש לשים על זה, אנא קבלו את הצעת החברות שלנו. אנא אל תישגו במחשבה שאנו מסתדרים גם בלעדיכם. אין הדבר כך.

כשנוכל להסתדר בלי דמי החבר שלכם, נודיע, ואף נפסיק לגבות אותם. עד אז, אנו זקוקים להשקעה שלכם. יש לכם יותר עודף ונראה לכם מעניין להשקיע בעץ יותר? בואו היו משקיעים של העץ.

תודה!

תמי, אלון וכל החברים והגננים והעלים של העץ

Share/Bookmark

תגובות

comment

אני מבקשת להצטרף לרשימת התפוצה. מוכנה לשלם 15 ש"ח בחודש. בבקשה פנו אלי
פיצי

comment

צרפו אותי, פנו אלי בקשר לתשלום
רוני

נ.ב.
אם אלון שם אני שם (אינסוף לשעבר)

comment

מעוניינת לתרום להצלחתו של העץ!

-- סיון, 26/01/11
comment

אשמח להצטרף. איך משלמים?

comment

מעוניינת להצטרף אליכם
בבקשה רק הערות שקשורות לנושא, בלי שטויות

עץבעיר, עסק חברתי לאקולוגיה עירונית, ביאליק 25 דירה 8 תל אביב, 03-525-4196