לתרום לעץ כאן
  ‎ דף בית > אלון בהיר >‏ פוליטיקה אחרת
נושאים בענף

09/02/09
פוליטיקה אחרת

השבוע קיבלתי תגובה של אחת מקוראות "השבוע בעץ וּבעיר", העדכון השבועי שלנו בדואל, שהביעה את מורת רוחה מקידום לכאורה של התנועה הירוקה-מימד בדבריי, ואני מבקש להתייחס כאן לנושא.

ודאי שמתם לב, שאיננו מקדמים באופן ישיר מפלגה כזו או אחרת, אלא רק מודיעים על פעילויות, שעשויות, להערכתנו, לעניין את קוראינו. כמו בנושאים הלא פוליטיים, אנחנו מדווחים וממליצים רק על מה שאנחנו מַכירים היטב מספיק, וּנקודת המבט שלנו אינה מתיימרת להיות מאוזנת, אך אנו בהחלט נמנעים מלהציג עמדה פוליטית חד-משמעית (ולא בהכרח יש תמימות דעים בקרב כל אנשי עץבעיר) ומקפידים לעודד את האנשים להיות מעורבים, לבחור וּלהצביע תוך שימת דגש על שיקולים סביבתיים-חברתיים.
אינני רואה בפוליטיקה דבר מוקצה, המנותק מהעשייה הסביבתית-חברתית, וּבִפרט כשמדובר בפוליטיקה, שאני מאמין, שהיא מייצגת ערכים ולא אינטרסים אישיים. אינני רואה מצב, שעץבעיר יישאר אדיש ולא יתייחס לנושא בכלל ולהופעתו של גוף כמו התנועה הירוקה-מימד בנוף הפוליטי שלנו בפרט (כשם שלא יכולנו שלא להזדהות - ושם דווקא באופן מובהק יותר, אם כי לא חד-משמעי - עם עיר לכולנו).
כיוון שבחרתי, בעקבות חשיבה רבה, להיות פעיל בתנועה הירוקה-מימד, אני מעודכן על פעילויותיה יותר מאשר על אלה של המפלגות האחרות, אך - וזה החלק המעשי של תשובתי , אם כי כבר מאוחר לבחירות אלה - מי שיעביר אליי מידע, אשמח לשקול וּלפרסמו, אם יימצא מתאים.

אם אתם עדיין לא מנויים על "השבוע בעץ וּבעיר", תוכלו לכתוב אל tree at citytree dot net, וּנצרפכם בשמחה.

"הנני נותן לפניך את החיים ואת הטוב ואת המוות ואת הרע וּבחרת בחיים" (דברים ל')

אלון

Share/Bookmark

תגובות

עץבעיר, עסק חברתי לאקולוגיה עירונית, ביאליק 25 דירה 8 תל אביב, 03-525-4196